sobota 17. února 2018

CIRKUS


Náplň mého sobotního podvečera..
Původně jsme měli být na chalupě,
ale Anička dostala včera horečku 
a nakonec se nikam nejelo.
Zjistila jsem, že do Boleslavi přijel cirkus Humberto.
Emička ještě nikdy v cirkuse nebyla,
s Aničkou jsem byla, když byla malá.
A tak jsem se rozhodla s Emičkou vyrazit.
Byla nadšená a moc se jí to líbilo.
Já si zavzpomínala na své dětství,
jak jsem chodila pokaždé,
když cirkus přijel.
Můj taťka to měl rád.
..
Musím napsat, že všechna zvířata co v cirkuse byla,
tak byla krásná.
Emičce se všechno moc líbilo
a dokonce se nakonec i svezla na velbloudovi.
Mně cirkus trochu provětral peněženku:o).



drezúra lvů



bylo se na co dívat:o)


Při jednom z akrobatických cviků se Emička ke mně naklonila 
a vážně mi povídá:
" Inko, tohle ty taky umíš?"
Nevím, jestli jsem nezklamala,
ale babičky vážně všechno neumí:o).
😁



Fotit se mohlo, ale bez blesku,
takže fotky nejsou nejlepší.





můj malý klaun 
Emička



medvěd byl pořádný
a jezdil na koloběžce.
Fotka se mi nepovedla:o(


No a na závěr se mohly děti svézt na poníkovi nebo velbloudovi.
Vzpomínám, že kdysi Anička ani za nic nechtěla.
Bála se.
Emička se rozhodně nebála.
Vybrala si největšího velblouda :o).
Udělala jsem snad dvacet fotek
a takhle příšerně to dopadlo.
Přitom se Emička tak krásně usmívala
a byla úplně nadšená.


no a tady je další:o))
je to vůbec Emma?:o)) co mi to vrací za dítě?



tak aspoň u něj.


a ještě jedna figura na konci.


a poslední fotka ještě z domova.
Možná, že půjdu ještě jednou s Aničkou,
pokud se uzdraví..
Slíbila jsem jí to.
Nikdo jiný jít nechce:o).
Přeji krásný sobotní večer.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.