čtvrtek 1. února 2018

DNES MÁM NAROZENINY...SOUTĚŽ

a mám přání jediný...
štěstí, zdraví,
štěstí, zdraví...
hlavně to zdraví..
I když...
dá se popřát blogu zdraví?
..
Toť otázka!
Rozhodně nakazit viry se asi dá!
A to bych mu určitě nikdy nepřála!
...
5. února začne již moje pátá blogová sezóna..
Psát o tom, že jsem nikdy netušila,
že mě tento svět tak chytí,
ba přímo uchvátí
je skoro zbytečné..
JE TO HOLÁ PRAVDA!
..
Svět blogu je něco jako droga.
Závislost, to je to správné slovo,
které často vystihuje můj denní rituál.
Nikdy totiž nezapomenu projet mé oblíbené blogy..
pročíst, co je nového,
co kdo tvoří,
prohlídnout si krásné fotky,
navštívit s vámi různé kraje...
Dokážu se s Vámi radovat,
ale i smutnit..
Jsem vtažená do vašich životních příběhů
a píšu i ten svůj..
...
Právě teď manžel řekl pro naši domácnost již osudovou větu:
" Co to zase klepeš:o)!"
Jojo..klepu písmena na klávesnici..píšu ráda..
baví mě to, uspokojuje, těší...
Mám skvělé čtenářky, blogové kamarádky, 
nikdy nepřestanu děkovat za vaše úžasné komentáře,
které dokáží na mé tváři vždycky potěšit a vykouzlit úsměv.
To následuje další oblíbená manželova věta:
" Prosím tě, kdo ti zase  píše? ... že se tak culíš:o)!"
( naštěstí už na vás přestal žárlit:o).
...
Protože do 5. února zbývá jen pár dní..
chci vyhlásit narozeninovou soutěž..
Tentokrát mám dárek pro jednu z vás.
Snad někomu udělá radost..
...
Soutěžit můžete do DNEŠNÍ půlnoci 
a v ZÍTRA vyhlásím vítěze.
..
O co se soutěží..?
Malý balíček pro radost..
taková všehochuť..
zrovna tak jako je můj blog..
Od všeho trošku..
Stačí pouze napsat komentář 
a budete zařaneni(y) 
💓






Užijte si krásný večer
 a mějte se krásně!

Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.