neděle 18. února 2018

MOJE VŮNĚ

neznám snad ženu,
která by neměla ráda vůni.
Voňavky, parfémy, toaletky,
tak to je náš ráj..
Mám své oblíbené,
ale nemám nic proti tomu vyzkoušet něco nového.
...
V zimě mám ráda vůni Thierriho Muglera Angel.
...
Letos na Vánoce jsem si udělala radost klasikou,
kterou používala kdysi moje maminka.
Chanel No 5.

HLAVA: aldehydybergamot, neroli, citron




Manžel mi nadělil vůni, kterou jsem vyzkoušela na vzorku 
a moc se mi líbila.
LOEWE


 HLAVA: růžový pepř, červený rybíz
SRDCE: jasmín, růže

A nyní představím poslední vůni,
kterou jsem si koupila já.
Díky poukázkám, které jsem dostala za tu velikou útratu před Vánocemi, byla velmi levná.





Voní moc krásně..smyslně ...svěže..
Navozuje ve mně přicházející jaro
po kterém toužím..
...
Kdysi jsem sbírala všechny flakony
a měla jsem jich už pěknou sbírku.
Při stěhování jsem je ale všechny vyhodila.
Ono utírat na nich prach- nic moc..:o).
Nyní je už vyhazuji,
ale loučím se s nimi těžce.
Přece jen jsou součástí mého života.
Vůně prostě k ženám 
a k životu patří.
Přeji Vám krásný nedělní voňavý večer!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.