čtvrtek 15. února 2018

NEJEN KYTICE

Dnes jsem dostala krásné tři kytice.
Ani jednu nekoupil manžel.
Ostatní určitě rádi zaplatili o 700 % víc, že:o)))?
...
Musím napsat, že tolik dárečků k svátku jsem ani nečekala
a všechny mi udělaly velikou radost. 
Mně ale udělalo radost i upřímné potřesení rukou.
Zrovna tak mě potěšily všechny vaše krásné komentáře.
Všechny obrázkové kytičky na facebooku, přáníčka.
Moc, moc všem děkuji!
...
Nádherný dárek jsem dostala od mé žačky Haničky,
která mi ráno vymačkala šťávu z pomerančů.
No, není to krása? 
Vypít si po ránu dárek plný vitamínů a zdraví?


no a co říkáte svačince od mého anděla..
mé kolegyňky Radky,
která se stará o můj pitný režim
a s láskou mi připravuje kávu a čaj..
a já ještě s větší láskou vše celý den popíjím..



a od Karolínky jsem dostala krásně zabalenou 
a výbornou muffinu..

A nyní krásné květiny..
..

od brášky a švagrové:o)




O této kytce napíšu víc..
dnes jen, že mi udělala velikou radost...




a ještě jedna milá kytička od naší nejmladší kolegyňky,
která u nás zastupuje..
Klárka ví, co potěší:o),
moc si toho cením..



Manžel to okomentoval..
" No vidíš, kdybych koupil kytku,
tak už nemáš ani vázu:o).
Důvod koupit si novou vázu? 
:o))
Přeji vám krásnou noc
a zítra už je pátek!
Přeji příjemný začátek víkendu.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.