pondělí 5. února 2018

PRŮŠVIH !!!!! SOS !!! GIVEAWAY !!!

Moje milé čtenářky!
Právě jsem udělala šílený průšvih!!
Dnes o půlnoci měla končit moje soutěž k blogovým narozeninám!
Chtěla jsem dát ještě šanci někomu, 
kdo se nepřihlásil.
A tak jsem článek zkopírovala, obměnila místo budu mít narozeniny
na dnes mám narozeniny
a dala aktualizovat.
Na tom by nebylo nic divného,
kdyby nezmizely všechny vaše soutěžní komentáře!
Jsem v šoku!
A moc, moc se omlouvám!!
Netušíte, jak je získat zpět?
Jinak musím soutěž prodloužit
a poprosit Vás, abyste mi napsaly komentář znovu..stačí klidně už jen vaše jméno,
když jsem takové trdlo!
Jinak vám moc za vaše krásné komentáře děkuji.
Četla jsem je několikrát 
a vím, že jich bylo zatím 26.
Některé z vás si pamatuji:
Alenku, Evu, Hanku Š.,Martinu, Helenku, Zdenku, Bohunku, Petru..
ale všechny si vážně nepamatuji..
Prosím ozvěte se...
ach jo..
:o((
Připomínám o co se soutěží...




Je mi to moc líto..
losování posouvám na půlnoc ve středu.
Snad se stihnete všichni podívat a napsat!!!

Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.