neděle 11. února 2018

TGI - FRIDAYS V SOBOTU

Tento týden jsme víkend strávili doma...
Přiznám se, že stav mých skříní to už vážně potřeboval.
Takže všechny přihrádky, šuplíky, letěly na jednu hromadu
a já se dala do důkladného přerovnávání, přehazovaní,
přesouvání směr chalupa 
nebo kontejner na textil.
Jak já neumím likvidovat věci.
Slova" Co když si to ještě vezmu?"
nenávidím
a přesto je pořád a pořád používám.
Snažila jsem se být na sebe přísná!
Když jsem vše srovnala do skříně,
tak jsem zjistila,
že jsem na sebe byla příliš hodná!
Budu muset přitvrdit!
Zítra se chystám na kabelky.
Pomáháme organizaci ME-TO-DĚ-J
v jejich sbírce 
a už máme spoustu nádherných kusů.
Já určitě zítra přidám.
...
Ještě k tomu oblečení.
Nechápu, proč si pořád kupuji nové silonky,
když jich mám po přerovnání plný šuplík.
Dávám si zákaz
a klíďo můžu silonky drbat:o).
...
Proč ale ten nadpis.
Rozhodně jsem celý víkend nepracovala
a v sobotu jsem si dokonce užívala.
Večer jsme totiž jeli do Prahy 
do Fridays restaurace,
kde dělají vynikající žebra,
která mají v oblibě všechny naše děti.
Tím myslím vlastní i přivlastněné.
Tato restaurace je v Americe, kam jezdíme 
a kam oni s oblibou chodí.
Už třetím rokem dostáváme vždycky 
od Ježíška Péti poukázku na bohatou večeři.
Já tam miluji vynikající cibulačku..ta je úžasná!
No a pak ty koktejly:o))..
no a pak se divím, že mi je špatně..
z "přežrání" - omlouvám se za ten výraz:o).
Dnes mám půst!
...
Byl to ale prima večer.
Je fajn si posedět s dětmi
a užít si s nimi legraci a příjemnou zábavu.
...













Péťa se Štěpánkou


Káťa a Standa

a naše maličkosti:o).

Vám všem přeji příjemný začátek nového týdne..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.