pátek 2. února 2018

VYSVĚDČENÍ

tento týden bylo vysvědčení..
Kdo má děti,
tak určitě tuto událost zaregistroval.
...
I my se po dlouhé době radovali z vysvědčení.
Poprvé jako babička a dědeček.
Anička měla své první vysvědčení..
Samé jedničky.
Je to šikulka 
a máme z ní velkou radost.
...
Ani nevím, 
zda jsem napsala, že o Vánocích 
už přečetla svou první knížku.
Byla jsem velmi mile překvapena
a měla radost.
Moc bych si přála,
aby z ní byla nadšená čtenářka
a dokázala se ponořit do knih
a utápět se ve světě knižní fantazie.
No uznejte, není krásné prožívat naplno příběhy 
knižních hrdinů?
...
I já rozdala vysvědčení..
Už mockrát jsem psala,
jak bojuji se známkami..
Letos už mám páťáky.
Šikovné páťáky.


Rozdala jsem spoustu samých jedniček
a sama z toho měla radost.
14 dětí chce dělat přijímačky na gymnázium.
Moje žačka Šárka vyhrála 1. místo v okresním kole matematické olympiády.
Ze 44 žáků z okresu byla nejlepší.
Musím napsat, že to jsou úžasné chvíle,
kdy člověk vidí snahu, píli, radost z úspěchu..
Myslím, že mám to nejhezčí povolání..
můj splněný dětský sen..
...
Dostala jsem nádhernou kytici..








Není nádherná?


Teď jsem si vzpomněla,
že vám musím napsat jakou mám ohromnou radost.
Už mám svůj starý foťák!
Podařilo se mi sehnat konečně novou baterii.
Úplně jásám:o).
...
Mějte krásný den
a děti ať si užijí pololetní prázdniny.
Dnes asi po dlouhé době uvidím zase sníh.
Frčím na hory:o)
Inka
💓
Zasoutěžte si tady

GIVEAWAY
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.